2011. november 26., szombat

Hallgass a Szívedre! (Listen to Your Heart - 2010)


Danny arról álmodik, hogy sikeres dalszerző legyen, de mindennapjait kénytelen pincérként végigdolgozni egy New York-i étteremben. Egy nap találkozik egy gazdag családból való lánnyal, Arianával, akibe első látásra beleszeret, és csak később tudja meg, hogy a lány hallássérült. Ariana viszonozza Danny érzelmeit, de nehezen bír szembeszegülni erős akaratú anyjával, aki ellenzi a szegény fiúhoz fűződő kapcsolatát. Fájdalmakkal teli szerelmi történetük gyönyörű dalok komponálására ihleti a fiút, miközben egyikük sem sejti, a végzet milyen tragikus fejleményeket hoz még elébük.

Tegnap éjszaka nagyon nem tudtam aludni és a csatornák közti ide-oda kapcsolgatás közben belebotlottam ebbe a nagyon kedves és egyben szomorú filmbe. Amikor az M2-re kapcsoltam már mehetett vagy 10 perce, de még így is, hogy nem tudtam mi volt effektíve a bevezető, így is egyszerűen beszippantott a hangulat. Nem tudom megfogalmazni pontosan, hogy mi és miért, de ott ragadtam és nagyon nem bánom. Alapjáraton gyűlölöm a romantikus-drámákat, de ez a film annyira csupa szív, és jó hangulatot árasztott, hogy nem tudtam tovább kapcsolni, érdekelt, hogy mi lesz a fiatal párral. Rengetek közhellyel van tele persze és részben kiszámítható is, de amikor már azt hittem, hogy minden szép és jó akkor az utolsó fél óra cselekménye úgy mellbe vágott és olyan szintű érzelmeket hozott ki belőlem amiket el se tudtam volna képzelni amikor belebotlottam és elkezdtem nézni a filmet. Konkrétan meghatódtam, együtt éreztem, sőt nem tagadom meg is könnyeztem a befejezést. Nem szoktam filmeken sírni és most se sírtam, de könnybe lábadt a szemem rendesen. Az értékelés fura lesz mert ha "kritikus" szemmel nézem akkor a film 60%, mert nem hibátlan. Viszont ha azt nézem, hogy milyen jó volt nézni és, hogy milyen erős érzelmeket váltott ki belőlem, akkor nem is tudnám számokban kifejezni. Ha szereted a romantikus-drámák akkor mindenképpen nézd meg... ha pedig nem...nos... akkor is nézd meg, mert MEGÉRI!

UI: Az M1 oldalán December 1-ig meglehet tekinteni online.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése