2011. november 10., csütörtök

Idegen Arcok (Attack the Block - 2011)


Egy tinibanda veszi fel benne a harcot a kegyetlen földönkívüli szörnyekkel, és változtatja csatatérré London egyik olcsó külvárosi lakónegyedét. Harc közben a kemény utcai vagányokból álló banda földönkívülieket szecskázó tökös szabadcsapattá formálódik. A külváros szembeszegül a külvilággal, és a helyzet nem egyszerűen robbanásveszélyes: robbanni fog!
Az első trailer óta a várólistámon volt ez a film, aminek megnézése után egy kissé csalódott vagyok. A film egyik producere az az Edgar Wright volt aki pár éve elhozta nekünk az egész jó zombi-komédiát, a Haláli Hullák Hajnalát és a remek akció-vígjátékot a Vaskabátokat és nekem ez bőven elég indok volt arra, hogy olyan hamar megnézzem, amilyen hamar csak lehetséges. Ez a nap ma érkezett el és mint már említettem csalódott vagyok. A film nagyon arányosan volt megszerkesztve és nekem lehet, hogy ez nem tetszett benne, mert egyik műfajt se éreztem kiemelkedőnek. Horrornak nem volt elég félelmetes, sci-fi-nek nem volt elég misztikus, vígjátéknak pedig nem volt elég vicces.Pedig most nagyon jól esett volna egy félelmetes, de ugyanakkor térdcsapkodóan vicces film...ez most nem jött össze. Lehet ez annak is köszönhető, hogy a szörnyek bár baromi jól néztek ki azokkal a foszforeszkáló fogakkal meg minden, de a frászt egy kicsit sem hozták rám, sőt inkább tűntek "cuki" plüssállatoknak, annak ellenére, hogy embereket zabáltak, bár be kell vallanom azért élőben nem szívesen futnék össze egy ilyen lénnyel, de itt most nem emelték meg a félelem szintemet. A gyerek színészek viszont hibátlanul lettek összeválogatva. Teljesen hiteles alakítást nyújtottak és amennyire ellenszenvesek voltak az első 5 percben, annyira szerethetővé váltak a film során. A két kis gengszter gyerek és az elég erős nyelvezet miatt is plusz pont jár, ahogy a végső nagy leszámolás miatt is ami perfektül volt összerakva, igaz elég rövid lett. Összességében csalódás, mert többet vártam, de nem bánom azt az alig másfél órát amit rászántam. 60%.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése