2011. december 16., péntek

Kung Fu Panda 2. (Kung Fu Panda 2 - 2011)


Pónak teljesült az álma: ő lett a Sárkányharcos. Együtt védi a Béke Völgyét barátaival és mestertársaival, az Őrjöngő Ötössel: Tigrissel, Daruval, Sáskával, Viperával és Majommal. Ám Po baresz új élete veszélybe kerül, mivel felbukkan egy félelmetes gonosztevő, aki egy titkos, kivédhetetlen fegyverrel akarja meghódítani Kínát és elpusztítani a kung fut. Póra és az Őrjöngő Ötösre hárul a feladat, hogy keresztülutazzák Kínát, szembenézzenek a fenyegetéssel, és legyőzzék azt. De hogy semmisíthet meg Po egy olyan fegyvert, ami képes megsemmisíteni a kung fut? A múltjába kell néznie, és fel kell tárnia eredetének rejtélyes titkait - csak így lesz képes felszabadítani magában azt az erőt, amelyre szüksége lesz a sikerhez.

Azzal kezdeném, hogy a Kung Fu Panda 2, az idei év egyik legkellemesebb csalódása volt számomra. Sokan mondták, hogy körülbelül egy szinten van az első résszel, ami engem elrettentett, mert az első rész nekem baromira nem tetszett. Talán ez volt a legfőbb oka, hogy nem nagy vásznon néztem meg, csak itthon Blu-Ray-en. Pedig a főszereplő ugyanolyan volt mint az első részben, a film humora is olyan maradt, mint az első részben és részben a tanulság is, mégis nekem ez a rész kicsit más volt. Többet nevettem és jobban elszórakoztatott. Akciójelenetből is több volt talán és fő gonosz karaktere is jóval hangsúlyosabb volt, mint a bevezető filmben, sőt nekem az egyik kedvenc karakterem lett a filmből, hiába volt nagy rohadék. A fő gonosz karaktere mellett a Dühöngő 5-ös (azt hiszem így hívják őket) is nagyobb szerepet kapott, ami szintén jó volt, mert szerethető és jó karakterekről van szó. Tegnap jelentették be a Golden Globe-jelöléseket és a Kung Fu Panda 2 nem szerepel a legjobb animációs film kategória jelöltjei között, ami számomra azért is meglepő mert én kapásból három rosszabb filmet is látok ezen a listán (Rango, Verdák 2., Csizmás a Kandúr) és szerintem akármelyik helyett jelölhették volna a Panda 2-t. Remélem az Oscaron nem feledkeznek meg róla, ha már az első rész is jelölték, ami szerintem ennél jóval gyengébb volt. 70%.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése