2011. október 25., kedd

Transformers 3. (Transformers: Dark of the Moon - 2011)


Amikor a Föld múltjának egy titokzatos eseménye berobban a jelenbe, az olyan nagy háborúval fenyegeti bolygónkat, hogy talán még a Transzformerek sem lesznek képesek megmenteni minket.

 "Ez a film tényleg ilyen hosszú?" Többször kérdezgettem ezt magamtól a film nézése közben. Már az első két rész se volt épp rövid (első rész: 130 perc, második rész: 143 perc), de a trilógia befejező részét legalább három óra hosszúnak éreztem, pedig mindössze csak két és fél óra volt. Az bevezető első másfél óra indokolatlanul elnyújtott volt, bőven lehetett volna faragni belőle. 1 óra bevezetés, 1 óra zúzás. A szülőket egy tollvonással ki is húztam volna a forgatókönyvből, nem volt sok jelenetük mondjuk, de az kevés is teljesen feleslegesen. Az új csaj se volt túlzottan szimpi, ráadásul Megan Fox szerintem jobban is nézett ki. Igazából nem sok mindent érdemes mondani a filmről, főleg annak aki látta az előző két részt. Nagyjából ugyan az a dramaturgia. Veszélyben a Föld, az autóbotok segítenek/segítenének, mi elüldözzük őket, besértődnek, aztán a nagy csatára meggondolják magukat és megmentik a világot. Ettől függetlenül imádom a Transformers filmeket, az első rész egy egészen kiváló blockbuster, sőt én még a mindenki által támadott és leszarozott második részt is szerettem és védtem, de a harmadiktól kicsit többet vártam volna, főleg úgy, hogy Michael Bay megígérte, hogy a befejező rész lesz a legjobb... hát nem lett sajnos. A látványra szokás szerint nem lehet panasz, Chicago egy órás lerombolása csodálatos volt. 65%.


Az előző részek értékelése:
  • Transformers: 80%
  • Transformers - A Bukottak Bosszúja: 70%

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése